4.7 stars reviews

Kaakspier Botox Behandeling

Tandenknarsen is het onbewust straktrekken van onze tanden wanneer wij slapen of soms ook wanneer wij wakker zijn. Dit straktrekken kan lijden tot fysieke pijn en tandproblemen. Chronisch tandenknarsen kan er ook voor zorgen dat je hoofdpijn, oorpijn, of algemene pijn in het gezicht krijgt. Ook zorgt het knarsen voor gevoelige en beschadigde tanden. Met deze behandeling worden de spieren in de kaken ontspannen waardoor ze niet meer zoveel druk kunnen uitoefenen.

Hoe werkt de Kaakspier Botox Behandeling?

De behandeling bestaat uit meerdere injecties in de kauwspieren aangebracht. Dit zorgt ervoor dat ze niet meer overspannen kunnen raken en voorkomt het knarsen van de tanden. Je kan nog steeds de kauwspieren gebruiken om te eten en drinken maar ze zullen niet meer ongewild overspannen raken. Door het tandenknarsen kunnen de jukbeenderen ook wat groter worden. Deze behandeling kan dus het beste gecombineerd worden met de jukbeenderen filler voor een mooi natuurlijk kaaklijn.  Deze behandeling bestaat uit de volgende onderdelen:

Kosten Kaakspier Botox

De kosten van de behandeling zijn verschillend op basis van de behoeftes die je hebt en de hoeveelheid botox wat daarvoor nodig is. De prijs voor een gemiddelde kaakspier botox behandeling begint vanaf een bedrag van € 200,-

Resultaten Kaakspier Botox

Meteen na de behandeling kunnen er kleine rode bultjes te zien zijn. Dit verdwijnt meestal heel snel na de behandeling weer. Sommige mensen kunnen wat hoofdpijn ervaren omdat je lichaam zo gewend is om die spieren aan te spannen. Het resultaat zal pas te zien zijn na 2 tot 8 dagen en het maximale resultaat na 3 tot 4 weken. Wij raden dan ook altijd aan om een controle afspraak te boeken na 4 weken zodat wij kunnen beoordelen of er nog meer injecties gegeven moeten worden of dat dit voldoende is. Na de behandeling zal je minder last hebben van het tandenknarsen en allee klachten die daarbij horen. Het resultaat blijft meestal 6 tot 9 maanden aanhouden. Dit verschilt per persoon en per dosering.

Meteen na de behandeling kunnen er kleine rode bultjes te zien zijn. Dit verdwijnt meestal heel snel na de behandeling weer. Sommige mensen kunnen wat hoofdpijn ervaren omdat je lichaam zo gewend is om die spieren aan te spannen. Het resultaat zal pas te zien zijn na 2 tot 8 dagen en het maximale resultaat na 3 tot 4 weken. Wij raden dan ook altijd aan om een controle afspraak te boeken na 4 weken zodat wij kunnen beoordelen of er nog meer injecties gegeven moeten worden of dat dit voldoende is. Na de behandeling zal je minder last hebben van het tandenknarsen en alle klachten die daarbij horen. Het resultaat blijft meestal 6 tot 9 maanden aanhouden. Dit verschilt per persoon en per dosering.

Meest recente feedback

Wij vragen onze clients om een feedback achter te laten na elke behandeling.

Blij met je vakkundigheid

Lieve Samana, ben vandaag bij je geweest en ben heel blij met je vakkundigheid, uitleg en mate van geduld ik zal nog een afspraak inplannen, liefs

Hida

Vind de vorm super

Nauwelijks zwelling gehad, vind de vorm super

Yeamine

Op deze pagina staat alle informatie over de Kaakspier Botox Behandeling. Hier wordt uitgelegd wat de behandeling is, hoelang de resultaten blijven, en hoeveel het kost. Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn bel ons dan gerust voor persoonlijk advies.